Σχόλιο της Ανυπότακτης Αττικής: Από τα 215.000 ευρώ του κ. Μπακογιάννη για να τραγουδήσει ο Σ. Ρουβάς χωρίς θεατές στην Αθήνα, μέχρι τα 3,85 εκατομμύρια ευρώ του ΕΣΔΝΑ από τον κ. Πατούλη σε εταιρία “προβολής και προώθησης δράσεων”, ουδεμία αμφιβολία έχουμε πλέον για το πού πάνε τα χρήματα των πολιτών!

Την ίδια στιγμή που χιλιάδες συμπολίτες μας στερούνται των απαραίτητων υπηρεσιών σε πρωτοβάθμια υγεία εν μέσω πανδημίας, την ίδια στιγμή που ελεύθερα πάρκα και δημόσιοι χώροι ιδιωτικοποιούνται και η οικολογική καταστροφή λόγω των ΣΔΙΤ για τη διαχείριση των απορριμμάτων με ευθύνη της Περιφέρειας είναι τεράστια, ο Περιφερειάρχης κ. Πατούλης και πρόεδρος του ΕΣΔΝΑ προχωράει σε σκανδαλώδη ανάθεση από τον ΕΣΔΝΑ 3.845.000 εκατομμυρίων ευρώ για να διαφημίσει το ανύπαρκτο έργο του για τη διαχείριση των απορριμμάτων. 

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία που συμμετείχε στο “διαγωνισμό” με θέμα «ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ» ήταν αποκλειστικά μία (!) και ο πρόεδρός της ήταν στενός συνεργάτης στις κυβερνήσεις Σημίτη και νυν σύμβουλος του προέδρου της Lamda Development Τάσου Γιαννίτση. Παρά τις αντιδράσεις και τις διαφωνίες τοπικών παραγόντων και τοπικής κοινωνίας η σκανδαλώδης ανάθεση προχώρησε με εντελώς αδιαφανείς διαδικασίες.  

Όπως γίνεται γνωστό, η διαφημιστική αυτή εκστρατεία, θα επιβαρύνει τα ανταποδοτικά τέλη των δημοτών σε μια συγκυρία που οι ανατιμήσεις και η ενεργειακή φτώχεια έχουν πλήξει καίρια τα νοικοκυριά. Είναι τεράστια πρόκληση, την ίδια στιγμή που μέσα σε ένα μήνα έχουν καεί ζωντανοί 16 άνθρωποι προσπαθώντας να ζεσταθούν με μαγκάλια, που οι αυξήσεις σε ρεύμα και φυσικό αέριο φτάνουν έως και 200%, που τα βασικά είδη διατροφής ανατιμούνται συνεχώς, που έρχονται σημαντικές αυξήσεις στα δημοτικά τέλη λόγω των τελών ταφής, η Περιφέρεια να μην δαπανά ούτε ένα ευρώ για τις ανάγκες της κοινωνίας και, αντίθετα, να κάνει πολιτική προσωπικής προβολής και στήριξης κάθε είδους “ημετέρων”.

Αντί της σπατάλης σχεδόν 4 εκατομμυρίων ευρώ σε διαφημιστική εταιρεία για την λήψη υπηρεσιών «προβολής και επικοινωνίας δράσεων», η χρηματοδότηση με μέρος μόνο του ποσού αυτού πραγματικών δράσεων για την επίλυση του τεράστιου προβλήματος διαχείρισης απορριμμάτων που πνίγει την Αττική και απειλεί την υγεία και το Αττικό περιβάλλον, ή για την κάλυψη βασικών αναγκών των πολιτών θα έκανε τη διαφορά. Αυτές είναι οι προτεραιότητες της διοίκησης Πατούλη, που άλλωστε ακολουθεί όμοια πολιτική και στην Περιφέρεια όπως προέκυψε και από τον προϋπολογισμό του 2022, ύψους 106 εκ., στον οποίο προβλέφθηκαν δαπάνες δημοσιότητας, διοργάνωσης συνεδρίων, εκδόσεων και αντίστοιχων διαφημιστικών ενεργειών της Περιφέρειας ύψους 18 εκ. ευρώ! Ακριβώς το ίδιο είναι το κονδύλι για το σύνολο των αντιπλημμυρικών έργων του ’22.

Είναι η ίδια πολιτική χρησιμοποίησης του δημοσίου χρήματος των ΟΤΑ, δηλαδή των πολιτών, για αεριτζίδικες υπηρεσίες μάρκετινγκ του προφίλ των διοικήσεων και κυβερνητικών παραγόντων, που φτάνει σήμερα σε τραγελαφικές διαστάσεις με τη σπατάλη του δημάρχου Αθηναίων 215.000 ευρώ για να τραγουδήσει τα Χριστούγεννα στο Λυκαβηττό χωρίς κοινό ο Σάκης Ρουβάς!

Είναι πλέον πάγια τακτική των πολιτικών στελεχών της ΝΔ να αξιοποιούν δημόσιο χρήμα και να το κατασπαταλούν αφενός για προβάλουν υποτιθέμενα έργα τους για τους πολίτες και αφετέρου για να βαθύνουν τη σχέση τους με το μεγάλο επιχειρηματικό κεφάλαιο. Μετά τα εκατομμύρια που μοίρασε η λίστα Πέτσα σε φίλια ΜΜΕ, ο κ. Πατούλης συνεχίζει στον ίδιο δρόμο κάνοντας δώρα σε γνωστούς επιχειρηματίες.

Η Ανυπότακτη Αττική καταγγέλλει το «δώρο» του Περιφερειάρχη και δηλώνει πως θα συνεχίσει να μάχεται για το δίκιο των πολλών και την προάσπιση των συμφερόντων των κατοίκων της Αττικής, για την οικονομική και κοινωνική τους στήριξη, για την δημιουργία έργων που προσφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, για μια ανθρώπινη ζωή στην Αττική.